Головне меню
 

На допомогу вчителю / Методичні матеріали / Планування методичної роботи

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПЛАНУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ НА 2012-2013 РІК

У 2011-2012 році педагогічний колектив закладу працював за 4етап ом роботи над проблемою:

Формування життєвої та професійної компетентності учнів та студентів в умовах сучасного інформаційного суспільства. Саме тому акцент зроблений на розробку моніторингу та діагностик життєвих та професійних компетенцій з усіх навчальних дисциплін, міжпредметну компетентність викладачів та студентів.

Робота даного етапу узагальнена, досвід представлений на ІІІ Міжнародній виставці в м. Києві, де отримав золоту медаль.

Логічним є завершення роботи над проблемою, акцентуючи увагу у 2012-2013 н.р. на думці К.Д.Ушинського «Педагог готує або щастя, або нещастя».Тому є пропозиція до педагогічної ради зробити акцент на таку проблему: Професійна компетентність випускника 2012р.- показник якості освітніх послуг закладу, виділивши її як V етап у роботі над проблемою.

Визначаючи проблеми роботи викладачів, необхідно бути досить уважним, оглядаючи всі пройдені етапи. Так, новоприйняті групи будуть мати первинне ознайомлення з предметними компетенціями; 2-3 курси – активне формування професійних компетенцій, випускні групи – міждисциплінарна компетентність. Таким чином, робота повинна бути спрямована на реалізацію розроблених нами моделей випускника. Паралельно з формуванням життєвих та професійних компетенцій викладацький склад, адміністрація проводять моніторинг рівнів розвитку, обираючи найефективніші методики діагностики. Допоміжним засобом для Вас стане постанова КМУ № 1283 від 14.12.11р. «Порядок проведення моніторингу якості освіти», а також розробляють корекційні заходи на кожному з етапів.

На освітянській ниві науковцями визначені пріоритетні напрямки освіти на 2012-2013 н.р.:

- забезпечення якості освітніх послуг відповідно до Європейських стандартів і рекомендацій, модернізація програм підготовки спеціалістів;

- розроблення секторальних рамок кваліфікацій за напрямками підготовки. Враховуючи вище сказане, пропонується визначити завдання роботи методичної служби таким чином:

  1. Формування життєвої та професійної компетентності учнів та студентів засобами впровадження сучасних педагогічних та інформаційно – комунікаційних технологій, педагогічного досвіду.
  2. Модернізація вивчення навчальних дисциплін у відповідності до вимог Мон молоді та спорту України і вдосконалення КМЗ.
  3. Модернізація системи моніторингу життєвої та професійної компетентності учнів та студентів.
  4. Професійна компетентність випускників 2012р.,її діагностика та корекція якості освітніх послуг.

До журналу планування роботи П(ц)К внести такі корективи у відповідності до наказу МОН, молоді та спорту № 484 від 29.03.2012:

  • титульна сторінка за формою №4Н-4.01.;
  • додати виписку з навчального плану замість сторінки1.4.;
  • додати сторінку із змістом розділу 8. «Підвищення професійного рівня науково-педагогічних(педагогічних) працівників».

Рекомендації обговорені на засіданні методичної ради 10.09.2012р.

Методист училища Лозинська Є.Ф.