Головне меню
Корисні посилання
 
Міністерство освіти і науки України

 
Єдина державна електронна база з питань освіти
 

ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ШКОЛІ

Групи У-60

  1. П’ять тижнів студенти -практиканти працють на робочому місці вчителя початкових класів, а також - вчителя з додаткової спеціалізації.
  2. Для проходження практики студенти закріплюються по одній особі за класом за згодою адміністрації школи і виконують весь об’єм роботи, передбачений програмою переддипломної педагогічної практики.
  3. Кожний практикант у період практики щодня працює в школі згідно плану вчителя початкових класів не менше 6 год. (У разі хвороби практикант надає медичну довідку в школу, училище).
  4. Контроль з питань організації та методики проведення навчально-виховної роботи в школі здійснюється вчителями початкових класів, керівниками груп практикантів.
  5. Всі уроки, позакласні заняття проводяться у присутності вчителів початкових класів. Окремі уроки і виховні заходи відвідують, аналізують і оцінюють керівники практики училища.
  6. Протягом переддипломної практики кожен практикант веде щоденник, в якому щоденно фіксує зміст навчально-виховної роботи, яку проводить.
  7. Кожен практикант ознайомлюється з матеріалами школознавства: правилами внутрішнього розпорядку школи, статутом, річним планом роботи школи, планами та протоколами засідань методичних об’єднань вчителів початкових класів, планом виховної роботи вчителя на півріччя, планом роботи дитячої організації (учнівського об’єднання), планом роботи з батьківським комітетом і копіює план виховної роботи класу на півріччя.

Пам’ятка учителям початкових класів

  1. Протягом першого дня ознайомити практикантів із плануванням навчально-виховної роботи класу, школи.
  2. У прший день організувати огляд показових уроків вчителів, що працюють на данному класі (бажано з усіх предметів) за роботою вчителя початкових класів (студенти тільки спостерігають).
  3. Протягом останнього тижня студенти проводять залікові уроки, готують документацію для творчого звіту в комісії.
  4. Останній день студенти спостерігають за роботою вчителя.
  5. Учитель консультує практикантів під час підготовки до уроків, позакласних занять, заходів із додаткової спеціалізації.
  6. Присутній на всіх уроках і заняттях практиканта.
  7. На кінці робочого дня аналізує уроки, аналіз коротко записувати у щоденник-табель практиканта, виставляє оцінку за кожен урок чи заняття.
  8. По закінченню педагогічної практики складає і завіряє 2 відгуки(один з додаткової спеціалізації) на практиканта, оцінює його роботу за 12 бальною системою.

Орієнтовні рекомендації директору школи (заступнику директора з навчально-виховної роботи у початкових класах) щодо керівництва переддипломною педагогічною практикою студентів

  1. Адміністрації школи розподілити практикантів по класах, згідно наказу з практики.
  2. Створити умови для проходження переддипломної педагогічної практики:
    • ознайомити практикантів зі школою, документацією зі школознавства, правилами внутрішнього розпорядку.
    • періодично контролювати якість проведення уроків і позакласних занять студентів-практикантів.
    • запрошувати практикантів на засідання методичних, педагогічних рад, методичних об’єднань , збори батьків та ін.
    • прийняти творчий звіт студентів на засіданні методичного об’єднання про підсумки проходження практики і затвердити оцінки за переддипломну педагогічну практику. Витяг з протоколу засідання методичного об’єднання передати керівнику практики від навчального закладу.
  3. Завірити 2 відгуки на практикантів (характеристики) : на посаді вчителя та на посаді вчителя з додаткової спеціалізації ( керівника гуртка) печаткою і підписом директора.
  4. Оформити відомість на оплату педагогічним працівникам школи за керівництво переддипломною педагогічною практикою.