Головне меню
 

ТИПОВІ ТРУДНОЩІ, З ЯКИМИ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ СТУДЕНТИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОБНИХ УРОКІВ

Організаційно-виховні:

  • не вміють правильно розподіляти час і не встигають завершити урок за дзвоником;
  • забувають висувати учням гігієнічні вимоги (постава при сидінні, положення зошита);
  • не приділяють уваги виховній роботі;
  • не мотивують оцінки.

Пояснення нового матеріалу:

  • не залучають дітей до пояснення нового матеріалу;
  • не створюють проблемні ситуації;
  • не достатньо проводять роботу над термінологією;
  • не вдосконалюють вміння і навички дітей.

Закріплення нового матеріалу:

  • не достатньо приділяється увага самостійній роботі учнів;
  • не акцентують увагу в кінці уроку на засвоєння учнями вивченого нового матеріалу;
  • не дають інструктаж щодо домашнього завдання.

Використання технічних засобів навчання, наочних посібників, дидактичного матеріалу:

  • не використовують технічні засоби навчання;
  • не доцільність застосування наочних посібників;
  • не значне використання дидактичного роздаткового матеріалу;
  • не вміють працювати біля дошки.

Культура мови і письма:

  • не вміють раціонально розташовувати записи на дошці;
  • не досконале володіння грамотною мовою;
  • не виправляють мовні помилки у дітей;
  • забувають давати вказівки щодо оформлення письмових робіт в зошитах.