Головне меню
Корисні посилання
 
Міністерство освіти і науки України

 
Єдина державна електронна база з питань освіти
 

МІЙ ПЕРШИЙ УРОК

Мабуть нікого не здивую, що дуже хвилювалася, ідучи на свій перший урок. Це був урок російської мови (методист Волков В.М., ЗОШ №27). Мені дуже хотілося, щоб цей урок залишився моїм світлим спогадом на все життя, хотілося позитивно вразити учнів, щоб вони мене запам’ятали.

Щойно продзвенів дзвінок, чомусь одразу заспокоїлась. Кудись поділося хвилювання, знервованість. Відчула, що все зможу: і з дітьми знайти спільну мову, і тему розкрити. Так, мій перший урок далеко небездоганний з точки зору методики. Були й помилки, неточності. Але я відчула таке ЗАДОВОЛЕННЯ! Задоволення від того, що все, що робила було недаремно. Всі мої емоції, почуття, хвилювання варті зацікавлених оченят, веселого дитячого сміху. Тільки за це можна назавжди закохатися в професію вчителя. Тільки за те, що вчитель відкриває кожної хвилинки дітям двері у світ нового, чудового, непізнаного – можна поважати цю професію. Сподіваюся, що цей піднесений настрій буде зберігатися протягом проведення всіх пробних уроків та дасть натхнення на подальшу роботу. Саме зараз ми отримуємо той безцінний досвід, що з кожним кроком наближає нас до високого звання ВЧИТЕЛЬ.

Гринець О. , У-31


27.01.2011р. я проводила свій перший урок – математику (методист Пиріг В.П.). Підібрала дидактичний матеріал, написала конспект уроку, вивчила, навіть,від репетирувала. Спочатку хвилювалася, але потім заспокоїлася(допомогли дівчата з моєї підгрупи).

І ось, перша проблема. Всі студенти підготували презентації, а діючий у школі комп’ютер – один.Прийшлося перебудовувати урок, завдання. Чомусь саме з цього моменту я відчула впевненість у собі. Відчула задоволення від того, що мої завдання учням цікаво було виконувати, вони були активні протягом Всього уроку. І хоча я розумію, що урок був недосконалим, отримала - 10б. А ще було дуже приємно відчувати, що до всіх нас, студентів-практикатів був небайдужий наш методист _ Пиріг В.П. І на консультації він приділив нам достатньо часу, і перед уроком підтримував, і під час аналізу уроку похвалив і підказав, на що слід ще звернути увагу. Великої критики не було, і за це я йому також дуже вдячна. А його поради запам’ятаю на все життя.

Дяченко Д., У-31


Моїм першим уроком була українська мова в 4-б кл.(ЗОШ №10). Цілий тиждень я готувалася до нього ( методист Шаповал О.Г.). До початку уроку 10 хвилин… Дзвоник… Діти зайшли до класу… Хвилююсь, раптом, щось не получиться, щось не зможу. Спілкуюсь з дітьми і … розумію, що не боюся, що все набагато простіше, і, навіть, цікаво! Відчула підтримку з боку дітей. Заспокоївшись, розумію, що мого захоплення, сердечності мало. Потрібно розкрити поняття про числівник. Починаю пояснювати, ставити запитання. Діти працюють, відповідають, піднімають руки. …ще довго буду пам’ятати цей урок.

Я неодмінно стану хорошим вчителем, розумію, як багато для цього треба ще робити. У своєму житті я зустрічала різних вчителів: цікавих, розумних, дотепних; таких, що багато знають та пояснити не можуть і навіть таких, що взагалі мало що вміють та знають. Я хочу навчитися володіти комунікативними здібностями, уміти зацікавити дітей до навчання, уміти навчати так, щоб вони розуміли мене й поважали

Мирна О., У-31