Головне меню
Корисні посилання
 
Міністерство освіти і науки України

 
Єдина державна електронна база з питань освіти
 

ОБЛАСНА ВИСТАВКА 2011

Переглянути фотографії

24 травня на базі Хорольського агропромислового коледжу відбулася обласна виставка закладів І-ІІ рівня акридетації на тему: «Інноватика в сучасному навчально-виховноу процесі» методичного забезпечення навчально-виховного процесу; експонатів технічної творчості та художньої творчості. Методистом училища було представлено:

Навчальні посібники, що отримали гриф Міністерства освіти і науки України

Інформатика :10 кл.: підруч. для загальноосвітніх навч. закл.: академ. рівень, укр. // Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько; за заг. ред. М.З.Згуровського.– К.: Генеза, 2010.– 304 с.: іл.
Информатика: 10 кл.: учеб. для общеобразоват. учебн. заведений: академ. уровень: пер. с укр. / И.Я. Ривкинд, Т.И. Лысенко, Л.А.Черникова, В.В.Шакотько; под общей ред. М.З.Згуровского.– К.: Генеза, 2010. – 304 с.: ил.
Збірник завдань / Й.Я.Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З.Згуровського. – К.: Генеза, 2010 . – 240 с.: іл.
Інформатика 10 кл.: підручнк для загальноосвіт. навч. закладів. Рівень стандарту /Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько; за загальною ред. М.З. Згуровського.– К.: Генеза, 2010 – 296 с.: іл.
Информатика: 9 кл.: учеб. общеобразоват. учебн. заведений: пер. с укр. И.Я.Ривкинд, Т.И.Лысенко Т.И., Л.А.Черникова, В.В.Шакотько; под общей ред. М.З.Згуровского.– К.: Генеза, 2009.– 296. : ил.
Інформатика: підручн. для 9 класу загальноосвітн. навч. заклад.з угорською мовою навчання /Й.Я. Ривкінд, Т.І.Лисенко Т.І., Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько; за заг. ред.. М.З Згуровського Переклад з укр.– Чернівці: Букрек; 2009.– 296 с.
Інформатика: підручн. для 9 класу загальноосвітн. навч. заклад.з румунською (молдавською)мовою навчання /Й.Я. Ривкінд, Т.І.Лисенко Т.І., Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько; за заг. ред.. М.З Згуровського Переклад з укр.– Чернівці: Букрек; 2009.– 296 с.
Інформатика: підручн. для 9 класу загальноосвітн. навч. заклад.з польською мовою навчання /Й.Я. Ривкінд, Т.І.Лисенко Т.І., Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько; за заг. ред. М.З Згуровського Переклад з укр.– Чернівці: Букрек; 2009.– 296 с.
Інформатика: 9 кл.: підруч. для загально освіт. навч. закл.// Переклад, крмтат, мовою Алідінової М,І., – Львів.: Видавництво «Оріяна-Нова», 2009.–296 с. іл.

Досвіди


Гальченко І.В., Шакотько В.В., Лозинська Є.Ф., Прядко Є.М., Довжикова Л.М., Ступак Ю.І., Носкіна Л.М. Упровадження інноваційних технологій у навчальний процес у ВНЗ 1 рівня акредитації. З досвіду роботи. – Кременчук: Методкабінет, 2010р. – 36с.
Гальченко І.В., Лозинська Є.Ф., Крупіна Л.В., Омельченко Ю.В. Комп’ютерний IDM NEXT Premium як засіб ефективного навчання англійської мови та основа для створення кабінету нового типу.
Гальченко І.В., Шакотько В.В., Лозинська Є.Ф., Александрова Т.В. Застосування інноваційних педагогічних технологій при підготовці фахівців у вищому навчальному закладі І рівня акредитації. З досвіду роботи. – Кременчук: Методкабінет, 2010р.
Ладягіна В.П., Лозинська Є.Ф., Глова Г.С. Матеріали до конкурсу №Кращий викладач української мови (за професійним спрямуванням) ВНЗ – Кременчук: Методкабінет, 2011 р. – 132с.
Біла І.О., Носкіна Н.М. Ювілейне літо «ЕРУДИТ» (Узагальнення досвіду роботи ДЗОВ «ЕРУДИТ» при кременчуцькому педагогічному училищі ім.. А.С.Макаренка для обдарованих дітей Полтавської області за літній період 2010 року) у 2 частинах.– Кременчук, 2011р.–166 с.
Болотіна М.П., Крупіна Л.В., Лозинська Є.Ф., Носкіна Л.М., Прядко Є.М. Профорієнтаційна робота в закладі.– Кременчук, 2011р. – 34 с.

Робота Малої Академії Наук

Цьопа О., Московець Л.П. Психологічні основи профілактики синдрому емоційного вигорання у педагогічних працівників. – Кременчук: Методкабінет, 2011р.– 90 с.

Тестові завдання

Ступак Ю.І. Тестова програма. Семестровий контроль з основ філософських знань. – Кременчук: Методкабінет, 2011р.

Буклети


В любові творимо, і творимо люблячи!.
Методичний кабінет – 2 шт.
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Фізичне виховання
Полтавський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою
Наш ліцей
Кременчуцьке педагогічне училище ім.. А.С.Макаренка
Відділення початкової освіти
Консультативно методичний центр ПОІППО
Гуртожиток педагогічного училища
Предметно-циклова комісія викладачів педагогічних дисциплін (спеціальність 5.01010101)
Англійської філології
Предметно-циклова комісія викладачів математики та фізики
Предметно-циклова комісія суспільних дисциплін
Предметно-іиклова комісія викладачів музичних дисциплін
Предметно-циклова комісія викладачів української філології
Комісія викладачів природничих дисциплін
Предметно-циклова комісія викладачів інформатики
Предметно-циклова комісія викладачів фізичного виховання
Кременчуцьке педагогічне училище ім.. А.С.Макаренка (50 років відділенню дошкільної освіти)
Предметно-циклова комісія викладачів російської філології
Предметно-циклова комісія викладачів образотворчого мистецства та трудового навчання

Зошит для практичних робіт з каліграфії

Крівченко О.І., Стеценко Н.К. Зошит для практичних робіт з каліграфії. – Кременчук, 2010. – 62 с.

Коп’ютерні засоби навчання


Прокопенко Ю. С. Народні рухливі ігри – ключ до виховання і розвитку. Проект з рухливих ігор з методикою викладання. – Кременчук: Методкабінет, 2011 р.
Александрова Т.В., Маєвська М.Р. Олена Теліга, Олег Ольжич – поети і герої. Електронний навчальний посібник. – Кременчук: Методкабінет, 2011 р.
Нестуля Л. Д/ф Дивоцвіт любові. До 50-річчя дошкільного відділення. – Кременчук: Методкабінет, 2010 р.
Бондаренко В.В. Електронний посібник. Методика навчання волейболу в школі. – Кременчук: Методкабінет, 2010 р.
Приступ В.В., Штефан Л.Ю. Електронний підручник. Основи природознавства. – Кременчук: Методкабінет, 2009 р.
Полтавська фірма «Інфол», Омельченко Ю.В. Використання комп'ютерного комплексу мультимедійної системи IDM NEXT Premium у лабораторії англійської мови. – Кременчук, 2011р.

Експонати технічної творчості.


Автори: Лісіцин Дмитро, Гулак Олександр, Дон Тетяна
Керівник: Лисенко Тетяна Іванівна
Назва: Побутовий роботизований комплекс.
Мета роботи: розробка автономних роботів, що виконують завдання згідно закладеної програми.
Анотація: Роботизований комплекс побудований з використанням конструкторів серії Lego Education. До складу комплексу входять: Робот-сортувальник. Виконує сортування контейнерів у межах визначеного поля. У процесі виконання завдання захоплює контейнер, розпізнає його колір та розмір та транспортує до визначеної для контейнера бази. Робот став переможцем III Всеукраїнської олімпіади з робототехніки, що проходила 15 травня 2011 року у м. Київ. Робот-прибиральник. Виконує пошук, розпізнавання та прибирання дрібних предметів на площині на відстані до 50 см від його поточного положення. Робот-причепа. Відслідковує наявність перешкоди. Здійснює рух уперед, якщо перешкода відсутня. Зупиняється у разі наявності перешкоди на відстані від 40 до 20 см. Рухається назад при наявності перешкоди на відстані менше за 20 см. Сфера використання: Використовується у навчальному процесі при ознайомленні з темами «Використання ультразвуку у техніці», «Алгоритми. Виконавці алгоритмів» та «Штучний інтелект». Може використовуватись як побутовий пристрій, як ігровий засіб, як засіб розвитку алгоритмічного та інженерного мислення.
Контактні дані: til2181@mail.ru. 066-786-55-46


Автори: Чабан Сергій Антонович
Керівник: Котлярова Ольга Вікторівна
Назва: навчально-тренувальний програмний засіб «Образотворче мистецтво 3 клас»
Мета роботи: розробка програмного засобу для супроводу курсу Образотворчого мистецтва в третьому класі.
Анотація: Програмний засіброзроблений у середовищі AdobeFlash. Має зручний, цікавий інтерактивний інтерфейс. В склад програми входять теоретична та тренувальна частини. Зміст теоретичної частини відповідає навчальній програмі курсу Образотворчого мистецтва авторів Любарська Л., Резніченко М., Протопопова О. Окрім відомостей, що повинні знати учні відповідно до програми, в теоретичну частину внесено додаткову інформацій по темам, здійснено супровід наочним матеріалом, якого немає в підручнику. Тренувальна частина містить 5 редакторів для вироблення практичних навичок учнів відповідно до теми, що вивчається. Це такі редактори: «Розпис тарілки», «Писанка», «Казковий герой», «Мозаїка» та «Графічний редактор». Сфера використання: Використовується у навчальному процесі при ознайомленні учнів третього класу з темами курсу «Образотворче мистецтво». Може використовуватись як засіб самостійного вивчення окремих тем предмету, як навчальний засіб на інших предметах початкової школи, як засіб розвитку творчого мислення, естетичного смаку, виховання патріотизму. Може бути використаний для вироблення та вдосконалення навичок роботи з ЕОМ на уроках інформатики.
Контактні дані: helgakv@mail.ru, 050-305-17-08


Автор: Чирва Ярослава
Керівники: Шакотько Віктор Васильович, Лисенко Тетяна Іванівна
Назва: Клавіатурний тренажер «ПОЛІ».
Мета роботи: cтворити програмний засіб для формування та вдосконалення навичок набору текстів 10-пальцевим методом та перевірки швидкості набору.
Анотація: Клавіатурний тренажер «ПОЛІ» призначений для формування та вдосконалення навичок набору текстів сліпим 10-пальцевим методом. Програма пропонує систему вправ з набору текстів, кожна з яких передбачає відпрацювання друку з використанням певної групи клавші. Зареєстрований користувач може виконувати вправи послідовно, порядок виконання пропонує програма. Одночасно з набором тексту фіксується пройдений рівень, кількість помилок та швидкість друку. Програма розроблена на підтримку викладання інформатики у 9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів за підручником «Інформатика. 9 клас» авторського колективу Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. та розміщена на сайті підтримки підручника http://allinf.at.ua/ для вільного використання. Сфера використання: Використовується у навчальному процесі у 9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів України при вивченні теми «Апаратні засоби сучасного ПК». Може використовуватись для самостійного відпрацювання навичок набору текстів сліпим 10-пальцевим методом.
Контактні дані: til2181@mail.ru, 066-786-55-46, 0536-77-53-48


Автор: Кириченко Н.Г.
Назва: Електродинаміка
Мета роботи: стоворити комп’ютерну програму для навчання і контролю знань студентів І-ІІ рівня акредитації з розділу фізики «Електродинаміка».
Анотація: програма призначена для перевірки знань, умінь і навичок студентів з «Електородинаміки». Вона пропонує систему вправ, що супроводжуються демонстраціями, прикладами розв’язування задач, задачами для самостійної роботи. Розроблена у відповідноті до діючої програми з фізики, що затверджено МОНМС України.
Сфера використання: у навчальному процесі викладання фізики у ВНЗ І-ІІ рівня акридетації.


Автор: Кириченко С.М.
Назва: Тестова програма з курсу фізики
Мета роботи: стоворити контролюючу тестову програму з курсу фіізики для студентів І-ІІ рівня акредитації.
Анотація: програма призначена для перевірки знань, умінь і навичок студентів з курсу фізики в тестовій формі. Вона дає змогу викладачеві швидко і якіцсно оцінити знання студентів з будь-якого розділу фізики. Студент має змогу відразу побачити отриманий результат і об’єктивно оцінити рівень власних знань. Розроблена у відповідноті до діючої програми з фізики, що затверджено МОНМС України.
Сфера використання: у навчальному процесі викладання фізики у ВНЗ І-ІІ рівня акридетації.


Автор: Кириченко Н.Г.
Назва: Механіка. Самостійні роботи
Мета роботи: стоворити навчальну програму з роздвілу механіка курсу фіізики для студентів І-ІІ рівня акредитації.
Анотація: програма призначена для одержання знань, умінь і навичок студентів з курсу фізики в процесі виконання самостійних рообіт. Вона дає змогу студентам узагальнити, систематизувати раніше набуті знання при вивченнні теоретичного матеріалу на уроках фізики. Програма пропонує різнорівневі завдання, що дає змогу кожному студенту працівати в міру своїх можливостей. А також допомагає викладачу здійснити диференційований підхід для превірки знань кожног остудента. Розроблена у відповідноті до діючої програми з фізики, що затверджено МОНМС України.
Сфера використання: у навчальному процесі викладання фізики у ВНЗ І-ІІ рівня акридетації.

Із художньої творчості 20 одиниць з яких імідж закладу захищали роботи виконані в техніці квілінгу, живопис пластеліном та пастелю:

1. Триптих «Квітковий дивограй», Ареф’єва Віра,.. студентка групи У-41, 2010 рік, квілінг, папір.

2. «Засяяли карі очі – зорі серед ночі», Гринець Оксана, студентка групи У-31, живопис пастель.

3. Серія «Казкова квітка Петриківки», Стадніченко Катерина, студентка групи У-31, пластиліновий живопис, пластилін.