ТИПОВІ ТРУДНОЩІ, З ЯКИМИ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ СТУДЕНТИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОБНИХ УРОКІВ
Організаційно-виховні:
- не вміють правильно розподіляти час і не встигають завершити урок за дзвоником;
- забувають висувати учням гігієнічні вимоги (постава при сидінні, положення зошита);
- не приділяють уваги виховній роботі;
- не мотивують оцінки.
Пояснення нового матеріалу:
- не залучають дітей до пояснення нового матеріалу;
- не створюють проблемні ситуації;
- не достатньо проводять роботу над термінологією;
- не вдосконалюють вміння і навички дітей.
Закріплення нового матеріалу:
- не достатньо приділяється увага самостійній роботі учнів;
- не акцентують увагу в кінці уроку на засвоєння учнями вивченого нового матеріалу;
- не дають інструктаж щодо домашнього завдання.
Використання технічних засобів навчання, наочних посібників, дидактичного матеріалу:
- не використовують технічні засоби навчання;
- не доцільність застосування наочних посібників;
- не значне використання дидактичного роздаткового матеріалу;
- не вміють працювати біля дошки.
Культура мови і письма:
- не вміють раціонально розташовувати записи на дошці;
- не досконале володіння грамотною мовою;
- не виправляють мовні помилки у дітей;
- забувають давати вказівки щодо оформлення письмових робіт в зошитах.
|