Головне меню
 

ВІДГУКИ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ЛІТНЬОЇ ПРАКТИКИ

Нещодавно студенти випускних груп шкільного та фізкультурного відділень звітувалися на підсумковій конференції про проходження літньої практики в дитячих оздоровчих таборах.

- Що таке табір? - запитали ми в майбутніх вожатих (студентів У-30, У-50, Ф-31гр).
- Табір – це літо, сонце, натхнення,- весело відповідали майбутні вожаті.
- Табір – це нові друзі, щось незвідане, хвилююче, додавали інші.

І лише ті, хто пройшов цю школу літа, зрозумів, що:
- Табір – це свої традиції і закони.
- Табір – це атмосфера дружби, взаємовиручки, чесності, відвертості.
- Табір – це 24 години роботи з дітьми та величезна відповідальність за них.

Та, найголовніше, табір – це гарячі серця вожатих і добро в очах, ентузіазм і творчість молодих.

Табір – це перевірка на витримку, емоційну стійкість, глибину терпіння, розуміння дітей.

175 студентів нашого училища працювало в 41 таборі різного типу: пришкільних денного перебування, заміських ДОТ, санаторного типу, профільних, навіть християнському. Тільки в нашому педагогічному училищі працювало два табори: «Ерудит» (методист Біла І.О.), англомовна школа (керівник Омельченко Ю.В.). Більше 30 студентів привезли особисті грамоти та подяки від адміністрації таборів за творчу роботу.


На знімку студенти, що привезли з таборів особисті грамоти та дипломи

Щоб повернути незабутні спогади про літо, студенти організували виставку газет «Літо - 2011». З жартами, цікавими фотографіями вони не тільки зробили презентацію свого табору, але й розповіли про цікаві заходи, конкурси, роботу гуртків, дали можливість всім нам поринути в ту незабутню атмосферу табірного життя. Дійсно, літній дитячий табір – це море задоволення, як для дітей, так і для вожатих. Хто хоч раз побував у літньому таборі – захоче знову повернутися туди.


На знімку редактори газет «Літо 2011»

На одному подиху пройшла підсумкова конференція. Чого тут тільки не було: музична естафета груп табірних пісень, інтерактивне спілкування, спогади про табірні збори, сценки з табірного життя, і, навіть, гра на англійській мові «Ваву Sharck». Традиційна передача галстуків « Вожатим – 2012» пройшла під звуки незабутньої пісні «…под звук гитары звонкой», під дружні оплески всього залу.

Успіхів вам, майбутні вожаті! Ми віримо в вас і чекаємо на самовіддану творчу працю влітку 2012!

Стеценко Н.К., Біла І.О.


…літня практика – важливий крок на шляху до оволодіння професією вчителя. Адже, на два місяці я зіткнувся з головним об’єктом моєї фахової роботи – дитиною. Раніше не знана відповідальність за життя та здоров’я вихованців лягла на мої плечі. Досвід, що я отримав у ДЗОВ «Зоряний» сьогодні для мене є неоціненним.

Я б радив якомога більше уваги приділяти дітям-сиротам, безпритульним т а вихідцям з неблагополучних сімей. Тема дуже складна. На жаль, моральна та інтелектуальна криза нашого народу відклалася вже на підлітках 14-16 років.

Яременко Роман


… у пригоді були знання вікової, педагогічної та соціальної психології. При спілкуванні з дітьми зрозуміла, як важливо для них, коли до них ставляться з любов’ю, повагою, розумінням . Тоді вони охоче йдуть на контакт, довіряють тобі. Зрозуміла, як сильно на індивідуальність дитини впливає оточення, спілкування з однолітками, виховання в сім’ї, відносини з батьками. Стиль спілкування, ідеали, прагнення закладаються саме в сім’ї. І як важливо, щоб вони дійсно були взірцем.

Кохан Євгенія


… найважче було справлятися з хлопчиками з аутичною поведінкою, їх практично неможливо було втримати хоча б на одному заході, вони майже не спілкувалися з дітьми і рідко йшли на контакт з нами. Хай незначного, але ми добилися успіху в «приборкані» цих дітей. Ми змогли створити дружній, справжній колектив . Це вдалося завдяки дотримання трьох правил літньої педагогіки:

  • Зацікавлену участь дитини (підлітка) в діяльності повинна передбачати її незавершеність, ймовірність, невідомість, навіть незвичайність, що і примушує кожного її учасника до вибору, самостійного рішення і творчої діяльності.
  • Кожна дитина повинна брати участь у створенні суспільно значимого продукту діяльності.
  • Правило свободи. Створення умов для природного розвитку. Кожна дитина чи підліток не почиватимуть себе обділеними, якщо немає перепон для здійснення цікавої для нього і продуктивної діяльності.

Дуденченко Вероніка


… найскладніша, але найважливіша задача вожатого – спланувати кожну хвилину вільного часу дітей так, щоб день пройшов не тільки весело, але й корисно. Кожну мить я мала бути в курсі, де знаходяться мої діти, чим займаються, всім приділити увагу. Це, безперечно, відповідальна робота, проте й дуже приємна.

Гринець О.