![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
  |
Педагогічна практика / Відділення початкової освіти / Літня практика / Відгуки ВІДГУКИ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ЛІТНЬОЇ ПРАКТИКИ
- Що таке табір? - запитали ми в майбутніх вожатих (студентів У-30, У-50, Ф-31гр). І лише ті, хто пройшов цю школу літа, зрозумів, що:
Та, найголовніше, табір – це гарячі серця вожатих і добро в очах, ентузіазм і творчість молодих. Табір – це перевірка на витримку, емоційну стійкість, глибину терпіння, розуміння дітей. 175 студентів нашого училища працювало в 41 таборі різного типу: пришкільних денного перебування, заміських ДОТ, санаторного типу, профільних, навіть християнському. Тільки в нашому педагогічному училищі працювало два табори: «Ерудит» (методист Біла І.О.), англомовна школа (керівник Омельченко Ю.В.). Більше 30 студентів привезли особисті грамоти та подяки від адміністрації таборів за творчу роботу.
Щоб повернути незабутні спогади про літо, студенти організували виставку газет «Літо - 2011». З жартами, цікавими фотографіями вони не тільки зробили презентацію свого табору, але й розповіли про цікаві заходи, конкурси, роботу гуртків, дали можливість всім нам поринути в ту незабутню атмосферу табірного життя. Дійсно, літній дитячий табір – це море задоволення, як для дітей, так і для вожатих. Хто хоч раз побував у літньому таборі – захоче знову повернутися туди.
Успіхів вам, майбутні вожаті! Ми віримо в вас і чекаємо на самовіддану творчу працю влітку 2012! Стеценко Н.К., Біла І.О.…літня практика – важливий крок на шляху до оволодіння професією вчителя. Адже, на два місяці я зіткнувся з головним об’єктом моєї фахової роботи – дитиною. Раніше не знана відповідальність за життя та здоров’я вихованців лягла на мої плечі. Досвід, що я отримав у ДЗОВ «Зоряний» сьогодні для мене є неоціненним. Я б радив якомога більше уваги приділяти дітям-сиротам, безпритульним т а вихідцям з неблагополучних сімей. Тема дуже складна. На жаль, моральна та інтелектуальна криза нашого народу відклалася вже на підлітках 14-16 років. Яременко Роман… у пригоді були знання вікової, педагогічної та соціальної психології. При спілкуванні з дітьми зрозуміла, як важливо для них, коли до них ставляться з любов’ю, повагою, розумінням . Тоді вони охоче йдуть на контакт, довіряють тобі. Зрозуміла, як сильно на індивідуальність дитини впливає оточення, спілкування з однолітками, виховання в сім’ї, відносини з батьками. Стиль спілкування, ідеали, прагнення закладаються саме в сім’ї. І як важливо, щоб вони дійсно були взірцем. Кохан Євгенія… найважче було справлятися з хлопчиками з аутичною поведінкою, їх практично неможливо було втримати хоча б на одному заході, вони майже не спілкувалися з дітьми і рідко йшли на контакт з нами. Хай незначного, але ми добилися успіху в «приборкані» цих дітей. Ми змогли створити дружній, справжній колектив . Це вдалося завдяки дотримання трьох правил літньої педагогіки:
Дуденченко Вероніка… найскладніша, але найважливіша задача вожатого – спланувати кожну хвилину вільного часу дітей так, щоб день пройшов не тільки весело, але й корисно. Кожну мить я мала бути в курсі, де знаходяться мої діти, чим займаються, всім приділити увагу. Це, безперечно, відповідальна робота, проте й дуже приємна. Гринець О.  |