Остапко Л.О. – Голова П(ц)К
Відкрите заняття Лозинської Є.Ф. має велике практичне значення для формування міждисциплінарних компетентностей випускника. На заняття студенти мали змогу застосувати під час планування інтегровані знання з предметів природничого, психолого – педагогічного циклів. Відкрите заняття переконало присутніх , що професійна компетентність випускників можлива лише при тісній співпраці та взаємодії всіх , хто працює на відділенні « дошкільної освіти», адже міждисциплінарна взаємодія викладачів є обов?язковою.
Носкіна Л.М.
Заняття проведено на високому методичному рівні. Заняття побудоване на інтеграції дошкільних навчальних дисциплін та предметів професійної підготовки. Викладач приділила увагу корекції розуміння педагогічних понять. Професійно викладач підійшов до встановлення міжпредметних зв’язків вдало використала міжпредметні тести, які були обмежені часом. Використані різні форми роботи студентів на занятті. Робота студентів показала системність роботи викладача. Заняття має практичну цінність для студентів, викладачів дошкільних дисциплін, керівників практики ( готовність до державного іспиту). Мета відкритого заняття реалізована.
Брусенко М.М.
Проведення тесту на міждисциплінарні компетенції з таких предметів, як: педагогіка, психологія, історія, методика трудового навчання, методика зображувального мистецтва, є першою ластівкою в закладі, і на мій погляд успішною. Тести – 1- го рівня складності, по - завершенню, здійснюють самоперевірку, а викладач аналізує. Видно, що така схема роботи проводиться часто, студенти вміють підраховувати бали. При написанні тестів , викладач слідкує за правописом , заохочує до того, що оцінка буде комплексна, потрібно старатися, часто звучить похвальне слово «молодець». Робоча атмосфера- доброзичлива. Робота зі схемами,в яких вказані лінії розвитку і за ними вони повинні визначити для кожної з вікових груп тему дня, мету гри. Вся група охоплена активною діяльністю: три студентки працюють біля дошки, а решта – працюють у парах, роблять корективи в зошити. Потім всі разом роблять аналіз і викладач визначається з оцінками тих, хто працював біля дошки та аналізував конспекти. Викладач, коли діти не могли визначитися з кольоровою гамою у молодшій групі, зауважила, що потрібно повторити матеріал з методики зображувального мистецтва. При завданні на с.о., викладач показувала програми «Впевнений Старт», «Дитина» та інші за якими потрібно скласти порівняльні таблиці, врахувавши їх зміст. Також пригадати міжнародні свята або ознайомитися.
Крупіна Л.В.
Заняття обладнане виставкою літератури, конспектами занять у дошкільному закладі, тестами для реалізації теми, мети . Завдання логіки, чіткі , доцільні. Усі студенти охоплені увагою, активізація висока. Етапи пронизані внутрашньопредметними та між предметними зв’язками. Постійно формуються професійні компетентності , опрацьовуються нормативні документи з питань дошкільної освіти. Здійснено підготовку до складання студентами .державного екзамену. Оцінювання комплексне.
Грисенко Л.П.
Заняття побудоване на інтеграції знань педагогіки та методик. На початку заняття викладач використовує тестову перевірку знань, застосовує форму самооцінювання. Йде апеляція до суміжних дошкільних дисциплін, дитячої літератури. Професійна підготовка, акцентовано на необхідність звертатися до інструкцій. Які знання необхідні для підбору гри – знання різних методик. Добре, що на занятті постійно йде робота над виправлянням помилок, яких згодом треба запобігати в професійній діяльності, на що звернути увагу. На занятті студенти отримують знання, вони деталізуються. Студентам надаються додаткові матеріали в тому числі зразок конспекту. Студенти отримали методичні рекомендації щодо самостійного опрацювання альтернативної програми.
Калашнюк В.А
Не зважаючи на те, що практичне заняття, є найбільш складною формою організації навчального процесу Євдокії Федорівні вдалося вдало виконати 4 функції, а саме: поглиблити, конкретизувати і систематизувати та коректувати знання набуті студентами на попередніх етапах навчання. Практичне заняття вібувалося на високому рівні, його проводив викладач з високою професійною компетентністю,розбуджував духовно-моральний потенціал студентів, прагнучи до їх конкурентноздатності, ерудованості, здібності до безперервної освіти, з високим рівнем сформованості педагогічної культури. Євдокії Федорівні властиві теоретичне обгрунтування власної педагогічної позиції, системність педагогічної діяльності, творення, гнучкість і варіативність у прийнятті рішень. Викладач має індивідуальний стиль. Вона не тільки окремо зберігає і відтворює духовні цінності освіти і виховання, а й сама створює іх у вигляді нових технологій, методик, дидактичних і виховних систем. Євдокія Федорівна завжди тверда, непохитна, послідовна у своїх вимогах і водночас гнучка, здатна переглядати окремі свої рішення і вимоги, якщо це зумовлено конкретними обставинами та інтересами справи. Їй властиве почуття міри, рішуче і неухильно вимагає від студентів виконання своїх обов’язків, будучи при цьому розсудливою.
Штефан Л.Ю.
На практичному занятті реалізована його мета в повній мірі. Протягом всього заняття викладач цілеспрямовано працювала над формуванням у студентів практичних умінь – планування та аналізу ігрової діяльності. Слід відзначити, що студенти усвідомили необхідність сформованості навичок планування у них для виконання завдань різних видів педагогічної практики. Студенти під час аналізу продемонстрували теоретичні знання по темі «Гра», вимоги до планування даного виду діяльності. Викладач має глибокі знання не лише з педагогіки, а і предметів профільної підготовки, тому міжпредметні зв?яки прослідковувалися на всіх етапах заняття: при перевірці знань студентів, під час планування, аналізу ігрової діяльності. Студенти прагнучи до самовдосконалення при плануванні ігрової діяльності для різних вікових груп. Проведене практичне заняття викладачем Лозинською Є.Ф. є зразком формування професійних умінь студентів у відповідності до державного стандарту підготовки спеціалістів, з урахуванням вимог основних та парціальних програм виховання, розвитку та навчання дітей в дошкільних навчальних закладах.