Головне меню
 

ЗВІТНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

Перелік звітної документації проходження літньої практики:

  • Щоденник практики (завантажити)
  • Сценарій загонового заходу
  • Сценарій загально табірного заходу

Щоденник з педагогічної практики

Щоденник є офіційним документом – звітом діяльності студентів у таборі та контрольним документом, за яким керівники педагогічної практики мають простежити хід літньої практики. У щоденнику кожен студент- практикант планує роботу в загоні, фіксує спостереження та здійснює аналіз діяльності. Його основу становлять записи, які будуються у відповідності з періодом змін (організаційний, основний, заключний).

Схема звіту практиканта

В якому таборі і на якій посаді практикант проходив педагогічну практику, період перебування в таборі. Відношення адміністрації до практиканта.

Зміст роботи:

перші дні ( зустріч дітей, планування роботи), підготовка до відкриття табору і участь в ній;

екскурсії, походи, натуралістична і краєзнавча робота;

фізкультурно-оздоровча і фізкультурно- масова робота (спортивне змагання, ігри на місцевості, свято);

праця і суспільно-корисна робота (організація і результати, особиста участь практиканта;

робота гуртків (участь в цій роботі).

Короткий аналіз своєї роботи: чому навчався на практиці, які результати виховної роботи, які прогалини в підготовці до роботи в таборі, пропозиції по удосконаленню підготовки до роботи в дитячому оздоровчому таборі.

Схема характеристики практиканта

В якому таборі і на якій посаді практикант проходив педагогічну практику, термін практики.

Вміння:

  • визначати мету і завдання оздоровчої, виховної роботи з дітьми, підлітками;
  • планувати оздоровчу і виховну роботу на зміну і на кожен день з урахуванням інтересів і індивідуальних особливостей дітей;
  • самостійно розробляти і проводити різні види виховних занять (конкурси, вікторини, пізнавальні ігри);
  • організовувати дитячий колектив на виконання поставлених задач (робота з активом, контроль і підведення підсумків роботи);
  • зацікавити дітей, включити кожного в спільну діяльність;
  • користуватися мовою і всіма засобами педагогічного спілкування;
  • агітувати, переконувати словом, прикладом, справою;
  • вимогливість до свого зовнішнього вигляду і вигляду дітей;
  • дотримання правил з техніки безпеки;
  • загальна культура практиканта;
  • відношення до дітей і до справи;
  • прогалини в методичній підготовці;
  • пропозиції по удосконаленню підготовки студента до роботи в дитячому оздоровчому таборі.